kojatillslott.blogg.se

Björn och Annica, två lyckliga tofflar med två galna kids. Följ oss i vår vardag där vi varvar husbygge med småbarnstiden.

En god morgon..

Publicerad 2015-11-25 08:40:06 i Vardagens,

 
Ja idag har vi sluppit gråt på morgonen.
Om man bortser ifrån där vid klockan 3 när Gry skulle upp...
Halv fem gav vi upp och stackars Björn fick gå upp med henne innan han stack till jobbet.
Nu stoppade vi faktiskt i henne en alvedon innan hon somnade om. Något är där uppenbart som stör henne så jag hoppas alvedonen kan hjälpa henne med det.
 
Nu är det full fart här hemma.
Till helgen ska vi hänga upp julstjärnorna så jag håller på att koppla om dom.
Ja ni läste rätt, jag. 
Säg det vi kvinnor inte kan!
 
 
Ringde och rådfråga vår elektriker, var trots allt mer än 12 år sedan jag gjorde det i skolan..
Älskar att han la nivån direkt när första rådet löd 
" Ha inte kontakten i medans du gör det . Hahaha!"
Afan!
Min lärare hade blivit så stolt om han såg mig nu, han som trodde att jag aldrig lyssnade , tji hade han fått!
Nu ska vi bara bärga oss till den första December med att tända dom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela