kojatillslott.blogg.se

Björn och Annica, två lyckliga tofflar med två galna kids. Följ oss i vår vardag där vi varvar husbygge med småbarnstiden.

Babyshower.

Publicerad 2016-07-01 09:35:11 i Minnen, Tvåan,

 
Igår trodde jag att jag skulle på kalas till Tom men istället åkte vi hem till Lina och Björn .
Där jag möttes av världens finaste vänner och världens mysigaste babyshower.
 
 
 
 
 Så lyckligt lottad jag är att ha vartenda en av er , jag känner mig verkligen bortskämd .
Tack , tack och återigen tack för allt, nu kan han komma.

Kommentarer

Postat av: EVELINA

Publicerad 2016-07-01 11:06:07

Vad roligt och kul också att det blev en överraskning för dig! Vad fint de hade fixat :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela