kojatillslott.blogg.se

Björn och Annica, två lyckliga tofflar med två galna kids. Följ oss i vår vardag där vi varvar husbygge med småbarnstiden.

Konsten att kvala sig in på Grys rum.

Publicerad 2016-07-03 19:47:41 i Loppis, Projekt Grys rum,

När jag skrev i det förra inlägget att jag hade färg över sedan byråns målning i veckan insåg jag att jag glömt lägga upp bild på den.
 
Vi hittade detta trötta, tråkiga skåp på Ikea..
Köpte hem det i vitt och gav det lite kärlek i form av grå färg och nya handtag och woahalla, sen hade det kvalat in sig på Grys rum och det gör man inte bara sådär!
En liten fikahörna..
I veckan kommer Henrik, elektrikern och gör färdigt elen i Grys rum.

Kommentarer

Postat av: MH

Publicerad 2016-07-04 13:22:48

Hej
Jättekul att följa din blogg. Du är fantastisk på inredning!
Måste fråga när du målar om möbler vilken typ av färg använder du? Och använder du pensel eller roller? Ska måla om ett bord här hemma och behöver tips!
Ha det bra

Svar: Hej! Tack snälla, så kul att höra, glad jag blir! :D Jag lägger alltid ngn krona mer på ordentlig färg faktiskt och kör aldrig på "testfärger" , man ångrar sig alltid i längden då. Köper min färg nere på Colorama i Höör. Sen slipar jag oftast möblerna innan så färgen fäster bra. :) Målar alltid med pensel .. Hoppas ditt bord blir bra :D
Annica Dahlqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela