kojatillslott.blogg.se

Björn och Annica, två lyckliga tofflar med två galna kids. Följ oss i vår vardag där vi varvar husbygge med småbarnstiden.

Söndag.

Publicerad 2016-06-27 08:21:01 i Projekt Grys rum,

 Helgens sista dag var här och Björne var ivrig med att få komma igång med listerna.
Och när man såg resultatet förstod man varför, så himla snyggt!
Jag och Gry var iväg till farmor för att hämta lite efterglömda grejor sedan gårdagen.
Om man har ärende långt ute på landet måste man bara ta en tur inom kuriosafarmen.
Sagt och gjort.
Dock blev där inga fynd denna gången.
Gry tyckte dessa dockorna var väldigt fina men jag har nog sett för många skräckfilmer i mitt liv för att våga köpa hem en sån till huset såhär veckorna innan BF haha.
 När vi kom hem fick vi vara med och se när Björn drog av skyddspappret från golvet, som vi längtat!
 
En styck glad unge som tog sitt första varv i sitt sprillans nya rum.
 Vi älskar sol och sommar, men vi älskar också..
BAKVÄDER.
Igår var det ett perfekt sådant så jag och Gry rullade chokladbollar och gjorde kanelsnäckor.
Världens sötaste lilla chokladbollsrullerska in action.
Rulla dom går bra, doppa dom går bra..
Men dethär att sen få dom på tallriken istället för i munnen går sådär Haha!
Det måste hon fått efter pappa..!
 
Efter två dagar med förvärkar kände jag mig oförskämt pigg igårkväll så jag fortsatte jakten på "årets sambo-medalj" och skickade iväg Björne på fiskekväll tillsammans med den andra Björnen.
Givetvis med nybakad picknick i väskan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela